"it may happen that you hate a thing which is good for you. and it may happen that you love a thing which is bad for you.Allah knoweth, you know not'

22 December 2011

Ombak Rindu- Dari kaca mata seorang Aku

Yeaaa aku dah tgk citer ni..mmg best..penuh panggung..!! balik je asben aku dari Pakistan sampai sini dalam kol 3 ptg..hahah malam tu gak aku ajak g tgk citer ni..asben I cakap ok  heheh besttt sangat...untung kan i...he never say no for whatever his wife wish for...sweet rite??? hahah sila lah jeles u ollss..Aku pun terus la search nak tgk kat maner..hallamak sume full booked pulak..so terpaksa la postpone..tgk esoknyer hari ahad..kol 4.30 kat tgv klcc..

Hubby aku siap tertdo plak time show..ishh bleh la plak...orang lain siap tersedu2 nangis..die g tdo pulak..tapi dalam tdo2 pun die punya coment pasal citer tu bleh tahan iskk muskil lak...dah tgk ke sbelum ni??? siap leh hafal lagi skrip mase Izzah lari dari Hariz nyorok kat blakang batu...

Now nak citer pasal citer ni la plak...pelakon Aaron Aziz terbaik..mmg pandai la tuan pengarah pilih..sempurna sekali..sesuai sangat ngan watak Haris yang digambar handsome, kacak n segala macam kat dalam Novel..
Heroinnya Maya Karin..memula mmg cam tak bape nak yakin Maya leh bawak watak Izzah dengan baik tapi dah tgk ehhmm ok best...

Tapi aku cam tak puas hati sikit lah part..Izzah pakai tudung..eee komotnya..iron la skit..makeup sume bleh pakai takkan la tudung kau tak iron..pastu kain tu tersangat la jarang aduhh tak sessuai yang watak seorang guru agama...cer imbau balik citer Nur Kasih arahan Khabir Bathia..sempurnya penampilan Nur Amina..org kampung gak..

Movie ni pun disambung tayangannya lgi seminggu, So klo nak repeat still sempat lah...Hope dapat la 12juta kutipan..

byeeeeeeee!!



No comments:

Post a Comment