"it may happen that you hate a thing which is good for you. and it may happen that you love a thing which is bad for you.Allah knoweth, you know not'

29 October 2011

kenape aku nak berblog??

Salam tu all readers..heheh ade ke reader aku..biarlah!!!!


Apsal aku nak berblog pulak??? hahha sebelum org tya baik aku tya n jawab...
ni reasonnyer oukeyy...;))
1) sbb mmg aku seorang penulis hahah..masa kat sekolah n ipt dulu aku la penulis tersohor untuk majalah sekolah??? korang percaya ke??? bagus klo tak percaya...
2) saje aku nak share knowledge aku yang tak seberapa ni dengan readers aku la hahah..berangan ade reader oukeyy..takpe kan..
3) sbb aku suke baca blog orang..tapi aku tak penah comment pun...silent reader la konon...dan aku suke ngan cara diorang menulis..
4) lagi ape yer..tu je la kot...


sekian ahlan wasahlan tu me and readers lah...

No comments:

Post a Comment